Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині "docgermany.com.ua", Ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо: - не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин; - повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена; - має збережене заводське маркування. -Умови обміну та повернення товару належної якості? * якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити сліди експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне упакування. Що робити за неналежної якості товару? – Для початку потрібна експертиза, проведена у сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків. - Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки є суттєвими і виникли з вини виробника. – Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне усунення їх у встановлений законодавчий термін. – Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи. - Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: - купити будь-які інші товари, що є з відповідним перерахуванням вартості, - одержати гроші у розмірі вартості повернутого товару, - Здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення товару, чека або накладної, а також номери банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання товару. Гарантія: Під гарантійними зобов'язаннями розуміється безкоштовний ремонт виробу, або заміна за згодою Споживача з Продавцем, на аналогічний за характеристиками та вартістю товар, при відмові з вини виробника за дотримання Споживачем умов експлуатації. Відновлення працездатності виробу або його заміна провадиться у строки не більше 14 діб з моменту доставки техніки, згідно із Законом "Про захист прав споживача". Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування придбаного вами виробу є його експлуатація відповідно до інструкції виробника за відсутності механічних пошкоджень, сторонніх написів та маркувань на корпу
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.